ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΩΣ…
Μία αίτηση εμπεριστατωμένη…
και μία ένσταση απόλυτα δεδικαιολογημένη!
(Σημείωση ΑΝΚ : Καλύπτοντας το Ρεπορτάζ για την εκδήλωση στην Αμαλιάδα του Μπελογιάννη, πήγα κι εκεί που φοιτούσε, στο 1ο Γυμνάσιο. Είναι όπως κοιτάζετε το δεξιό κτίριο. Το αριστερό κτίριο είναι το Εσπερινό Γυμνάσιο – Λύκειο)
888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ (ΟΥΔΕΙΣ) ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ – ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 15ΜΕΛΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Κύριε Εισαγγελέα της Ηλείας είδα ότι το έχουν κοινοποιήσει και σε εσάς… Μήπως έχετε κινήσει κάποια διαδικασία και δεν το έχουμε εισέτι πληροφορηθεί?
8888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
ΑΙΤΗΣΗ –ΕΝΣΤΑΣΗ
Του 15μελούς Συμβουλίου του Εσπερινού Γυμνασίου με Λ.Τ Πύργου Ηλείας
Προς :
1) ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥ Κ. Ν. ΚΕΡΑΜΕΩΣ
2)ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ Κ. Ζ. ΜΑΚΡΗ
3) ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΥΡΓΟΥ
4) ΥΠΟΨΗ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΠΛΕΜΜΕΝΟΥ
Κοινοποίηση:
1) Π.Δ.Ε .ΔΥΤΙΚΗΣΕΛΛΑΔΑΣ
2) Δ.Δ.Ε.ΗΛΕΙΑΣ
3) ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΗΛΕΙΑΣ
Με αφορμή το με Αρ.Πρ.:22248/Α2-2802-2022 έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού Προγρ/μου & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών Τμήμα Α΄ Μελετών με θέμα: «Επείγουσα απάντηση-αποδοχή αιτήματος συστέγασης» σχετικά με τη διαδικασία μεταστέγασης του Εσπερινού Γυμνασίου –Λ.Τ Πύργου Ηλείας στο 1ο Γυμνάσιο Πύργου , θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας τα παρακάτω , δεδομένου του εννόμου συμφέροντός μας ως μαθητές του Εσπερινού .
Ενιστάμεθα ως προς το περιεχόμενο του ως άνω εγγράφου και θέτουμε τους παρακάτω προβληματισμούς :
- Στο με Αρ.Πρ.:22248/Α2-2802-2022 έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού
Σχεδιασμού Σρογρ/μου & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών Τμήμα Α΄ Μελετών» αναφέρεται : ¨η μεταβολή σχολικής μονάδας (μεταστέγαση, μετονομασία, συγχώνευση, ίδρυση, προαγωγή ή υποβίβαση κ.λ.π.) υπάγεται στη διαδικασία μεταβολής σχολικής μονάδας και αποτελεί αρμοδιότητα της Δ.Δ.Ε. Ηλείας. Η διαδικασία ορίζεται από την αρμόδια υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. άπαξ ετησίως εντός του μηνός Οκτωβρίου και προϋποθέτει την υποβολή του σχετικού αιτήματος σε ηλεκτρονική πλατφόρμα. Ταυτοχρόνως για να εγκριθεί απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης¨.
Σύμφωνα όμως με το αρ. πρωτ.141901/ΓΔ4 5-11-2021 έγγραφο του Υπ. Παιδείας με θέμα: «Μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχ. έτος 2022-2023»: «το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προβαίνει σε μεταβολές σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, προαγωγές, υποβιβασμούς, μετατροπές, προσθήκες/καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια Λύκεια – ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.) με στόχο την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών»
προκύπτει ότι η μεταστέγαση σχολείου δεν αποτελεί μεταβολή, ώστε να υπόκειται στην αρμοδιότητα της Δ.Δ.Ε Ηλείας κ.λ.π.
- Στο ίδιο έγγραφο αναφέρεται:
«το με αρ. πρ. 103480/ΣΤ1/09-09-2011 Κτηριολογικό Πρόγραμμα για το έργο του 1ΟΥ Γυμνασίου Πύργου, το οποίο έχει εκπονηθεί από την υπηρεσία μας αφορούσε σε δυναμικότητα 480μαθητών/τριών.»
Όμως το μαθητικό δυναμικό του 1ου Γυμνασίου είναι 380 μαθητές. Οι μαθητές του Εσπερινού είναι μόλις 130 και το κυριότερο: σε διαφορετική βάρδια.
- Επίσης αναφέρεται :
«Τα κτηριολογικά προγράμματα εκπονούνται κατόπιν σχετικού αιτήματος του αρμόδιου δήμου και εγκρίνονται κατά περίπτωση, ήτοι με σκοπό την ανέγερση νέου κτηρίου, τη συστέγαση με άλλη σχολική μονάδα, τη μεταστέγαση σε μη χρησιμοποιούμενη σχολική δομή, τη στέγαση σε κτήριο ιδιοκτησίας του δήμου, σε κτήριο προς μίσθωση ή για χρήση κατόπιν δωρεάς ή παραχώρησης».
Όμως σύμφωνα με το Άρθρο 18 του Νόμου 3467/2006 – ΦΕΚ 128/Α/21-6-2006, Θέματα Σχολικής Στέγης και Μαθητικών Κατασκηνώσεων:
1.Η υποπερίπτωση αα’ της περίπτωσης α’ της παραγράφου 7 του άρθρου 2 του ν. 3027/2002(ΦΕΚ 152 Α’) αντικαθίσταται ως εξής:
«αα) Η μελέτη, επίβλεψη, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμών απαραίτητων για τη λειτουργία της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και των Περιφερειακών Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Γραφείων Εκπαίδευσης του εξωτερικού εκτελούνται από τον Ο.Σ.Κ. Α.Ε., ύστερα από απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.»
«9. Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης συγκροτεί Επιτροπή για την καταλληλότητα και επιλογή χώρων για την ανέγερση διδακτηρίων, καθώς και χώρων μετά κτηρίων κατάλληλων για στέγαση σχολικής μονάδας.
Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται τα κριτήρια βάσει των οποίων η ανωτέρω Επιτροπή προβαίνει στην εκτίμηση της καταλληλότητας των ακινήτων. Τα ανωτέρω ισχύουν και για μισθώσεις κτηρίων για τη στέγαση σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις.»
Ως εκ τούτου θεωρούμε τα παραπάνω δεν αφορούν στην περίπτωση της συστέγασης .
- Στο ίδιο έγγραφο αναφέρεται :
«Ταυτοχρόνως, οι πρόσθετες αρμοδιότητες των δήμων που ορίζονται με το άρθρο
94 του Ν. 3852/2010στον τομέα Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού δεν προσθέτουν διασταλτικά στο δήμο την αρμοδιότητα προσδιορισμού των στεγαστικών αναγκών της σχολικής μονάδας η οποία ανήκει στο Τμήμα Α’ Μελετών της Δ.Τ.Υ.του Υ.ΠΑΙ.Θ. ούτε καταργούν την προαπαιτούμενη διαδικασία υποβολής σε μεταβολή σχολικής μονάδας από την αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης».
Όμως με βάση τον Νόμο 4823/2021ΦΕΚ 136/Α/3-8-2021, Άρθρο 98, Χρήση –Αξιοποίηση των σχολικών κτιρίων:
Το άρθρο 41 του ν. 1566/1985 (Α’ 167) αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 41Χρήση – Αξιοποίηση των σχολικών κτιρίων, υποδομών και λοιπών εγκαταστάσεων
- Τα σχολικά κτίρια, υποδομές και εγκαταστάσεις χρησιμοποιούνται για τη στέγαση δημόσιων σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που λειτουργούν στην περιοχή του Δήμου.
- Η συστέγαση δημόσιων σχολείων στο ίδιο διδακτήριο, η αποκλειστική χρήση ορισμένων χώρων του διδακτηρίου από κάθε σχολείο, η κοινή χρήση των υπόλοιπων χώρων και οι ώρες λειτουργίας του κάθε συστεγαζόμενου σχολείου καθορίζονται με απόφαση του Δημάρχου κατά την έναρξη κάθε διδακτικού έτους, ύστερα από γνώμη της οικείας Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας.»
Εξ’ αυτού θεωρούμε πως η απόφαση της συστέγασης δημόσιων σχολείων είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Δημάρχου και κανενός άλλου οργάνου.
Επίσης, σύμφωνα με το Ν. υπ’ αριθμ.4692/2020 ΦΕΚ 111/Α/12-2020 Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις. Άρθρο 124:
«1.α. Για την αντιμετώπιση των άμεσων και επιτακτικών αναγκών της στέγασης μαθητών πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες προκύπτουν συνεπεία φυσικών καταστροφών, όπως μετά από καταστροφικούς σεισμούς και πλημμύρες, με αποτέλεσμα την ακαταλληλότητα κτιρίων σχολικών μονάδων η οποία αποδεικνύεται από έκθεση Μηχανικού πρωτοβάθμιου ή δευτεροβάθμιου μετασεισμικού ελέγχου ή από έκθεση Μηχανικού του οικείου δήμου, καθώς και εξαιτίας των εξαιρετικών και απρόβλεπτων αναγκών, για την αντιμετώπιση των κινδύνων από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19 κατά την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τους υγειονομικούς όρους και τις σχετικές συστάσεις της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας, και εφόσον διαπιστωθεί και βεβαιωθεί από τον οικείο δήμο, η μη ύπαρξη εναλλακτικής στέγης για τη μεταφορά των μαθητών, επιτρέπεται η τοποθέτηση και διατήρηση για προσωρινό χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) ετών με δυνατότητα παράτασης δύο (2) επιπλέον ετών, σύμφωνα με την παράγραφο 14, προκατασκευασμένων σχολικών αιθουσών ελαφριάς κατασκευής με τους απαιτούμενους βοηθητικούς χώρους.»
Οι εγκαταστάσεις του σχολείου μας έχουν κατά πολύ υπερβεί τα όρια ζωής ,αφού αυτό ευρίσκεται δώδεκα και πλέον χρόνια σε λυόμενες αίθουσες. Η παραμονή στις εν λόγω λυόμενες κατασκευές είναι πλέον ανέφικτη και επικίνδυνη, τόσο για το εκπαιδευτικό προσωπικό όσο και για τους μαθητές, για λόγους ασφάλειας και υγείας.
Τέλος παραθέτουμε την αιτιολόγηση, στην οποία στήριξε την με Αρ. Πρωτ.: 35929/ 07-08-2020 απόφασή της η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ- ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ προκειμένου να ακυρώσει την με αριθμ. 139/2020 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καλαμαριάς σχετικά με τη μεταστέγαση και συστέγαση σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης:
«10. Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρου 41 παρ. 2 του Ν. 1566/1985ορίζεται ότι:«2.Η συστέγαση δημόσιων σχολείων στο ίδιο διδακτήριο, η αποκλειστική χρήση ορισμένωνχώρων του διδακτηρίου από κάθε σχολείο η κοινή χρήση των υπόλοιπων χώρων και οι ώρεςλειτουργίας του κάθε συστεγαζόμενου σχολείου καθορίζονται με απόφαση του νομάρχη κατά την έναρξη κάθε διδακτικού έτους, ύστερα από γνώμη της οικείας δημοτικής ή κοινοτικής επιτροπής παιδείας.».
11.Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 3 (4 σύμφωνα με την αρχική αρίθμηση) του Π.Δ. 161/2000 μεταβιβάστηκε στις άλλοτε Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις μεταξύ άλλων η παρακάτω αρμοδιότητα: «3(4). Μίσθωση ακινήτων για τη στέγαση δημόσιων σχολικών μονάδων, στέγαση και συστέγαση αυτών και σε περίπτωση συστέγασης καθορισμός της αποκλειστικής χρήσης ορισμένων χώρων του διδακτηρίου από κάθε σχολική μονάδα καθώς και της κοινής χρήσης των υπολοίπων χώρων και των ωρών λειτουργίας της κάθε συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας (άρθρο 41 παρ. 2 του Ν. 21566/85 – ΦΕΚ 167Α΄και άρθρο 10 του Π.Δ. 472/1983 ΦΕΚ 181Α΄).».
Επισημαίνεται ότι με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 18 του Ν.3467/2006 (ΦΕΚ-128 Α’),η αρχική παρ. 1 του άρθρου 1 του Π.Δ. 161/2000 καταργήθηκε και οι λοιπές παράγραφοι αναριθμήθηκαν αναλόγως. Κατά συνέπεια η ανωτέρω παράγραφος, που έφερε αρίθμηση υπό στοιχείο 4 στην αρχική μορφή του Π.Δ., φέρει πλέον αρίθμηση υπό στοιχείο 3. Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 2 του ιδίου ως άνω Π.Δ., το οποίο δεν έχει τροποποιηθεί, ορίστηκε ότι: «2. Οι αρμοδιότητες του άρθρου1 με αριθμούς 1,2,4,6,7,8,9,11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22 και 24 του παρόντος διατάγματος ασκούνται από το Νομάρχη της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και για τα σχολεία της Μέσης Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης. ….».Κατά συνέπεια, την αρμοδιότητα της παρ. 3 (4 σύμφωνα με την αρχική αρίθμηση) του άρθρου 1 του Π.Δ. 161/2000 ασκούσε ο Νομάρχης της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
12.Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 94 παρ.4 περ.16 του Ν.3852/2010 μεταβιβάστηκε στους Δήμους από τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις μεταξύ άλλων η παρακάτω αρμοδιότητα: «16. Η μίσθωση ακινήτων για τη στέγαση δημόσιων σχολικών μονάδων, η στέγαση και συστέγαση αυτών και σε περίπτωση συστέγασης ο καθορισμός της αποκλειστικής χρήσης ορισμένων χώρων του διδακτηρίου, από κάθε σχολική μονάδα, καθώς και της κοινής χρήσης των υπολοίπων χώρων και των ωρών λειτουργίας της κάθε συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.».
13.Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 282 παρ. 1.α του Ν.3852/2010ορίζεται ότι: «1.α. Για τις αρμοδιότητες των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, που περιέρχονται στις περιφέρειες του παρόντος νόμου και στους δήμους, αντιστοίχως, και για τις οποίες οι διατάξεις νόμων και κανονιστικών πράξεων, που τις οριοθετούν, προβλέπουν, ως αρμόδια όργανα άσκησής τους το Νομάρχη, το Νομαρχιακό Συμβούλιο και τη Νομαρχιακή Επιτροπή, από την έναρξη άσκησης των σχετικών αρμοδιοτήτων, για μεν τις περιφέρειες νοούνται, ως αρμόδια όργανα άσκησής τους, ο περιφερειάρχης, το περιφερειακό συμβούλιο και η οικεία οικονομική επιτροπή της περιφέρειας, για δε τους δήμους ο δήμαρχος, το δημοτικό συμβούλιο και η οικεία επιτροπή.».
14.Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 65 παρ.1τουΝ.3852/2010 ορίζεται ότι:
«1.Το δημοτικό συμβούλιο αποφασίζει για όλα τα θέματα που αφορούν το δήμο, εκτός από εκείνα που ανήκουν εκ του νόμου στην αρμοδιότητα του δημάρχου ή άλλου οργάνου του δήμου ή το ίδιο το δημοτικό συμβούλιο μεταβίβασε σε επιτροπή του.».
- Επειδή, όπως προκύπτει από τον συνδυαμό των ανωτέρω παρατιθέμενων διατάξεων, αρμόδιο όργανο άσκησης της αρμοδιότητας αναφορικά με τη στέγαση και συστέγαση δημόσιων σχολικών μονάδων, από την περιέλευση αυτής στους Δήμους, είναι ο Δήμαρχος (λήψη απόφασης ύστερα από γνώμη της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας).
16.Επειδή, κατά γενική αρχή του Διοικητικού Δικαίου, η αρμοδιότητα κάθε οργάνου πρέπει να καθορίζεται με διάταξη του Συντάγματος, του νόμου ή διοικητικής πράξεως που εκδίδεται σε εξουσιοδότηση νόμου (Σ.τ.Ε. 1672/52), η αρμοδιότητα δε που έχει ανατεθεί σε κάποιο όργανο περιορίζεται μόνο στις περιπτώσεις που κατά νόμο υπάγονται στην καθ’ ύλη και κατά τόπο αρμοδιότητά του (Σ.τ.Ε. 2006/65 Ολομ. Νο Β 14, 566), και δεν μπορεί νόμιμα να επεκτείνεται και σε θέματα για τα οποία δεν προέβλεψε η διάταξη που καθιέρωσε την αρμοδιότητά του, (Σ.τ.Ε. 1665/45).
Εξ’ άλλου, η αρμοδιότητα του διοικητικού οργάνου αποτελεί στοιχείο του κύρους της πράξεως, με συνέπεια διοικητική πράξη, ατομική ή κανονιστική που έχει εκδοθεί από αναρμόδιο όργανο είναι παράνομη και ακυρωτέα (Σ.τ.Ε. 220/84), και ως τέτοια υπόκειται σε ανάκληση από το όργανο που την έχει εκδώσει (Σ.τ.Ε 708/53) ή σε ακύρωση από το ιεραρχικό προϊστάμενο όργανο, επειδή η αναρμοδιότητα προβλέπεται από το νόμο ως λόγος ακυρώσεως της διοικητικής πράξεως (Σ.τ.Ε 2200/84, 1531/84).
- Στην προκειμένη περίπτωση, με την προσβαλλόμενη αριθμ. 139/2020 απόφασή του το
Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καλαμαριάς έλαβε απόφαση σχετικά με τη μεταστέγαση και συστέγαση σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατόπιν σχετικής πρότασης της
Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η ανωτέρω απόφαση
του Δημοτικού Συμβουλίου λήφθηκε αναρμοδίως, καθώς η σχετική αρμοδιότητα ανήκει στον Δήμαρχο. Κατά συνέπεια η ανωτέρω απόφαση (ληφθείσα κατά την συνεδρίαση της 22-06-2020) τυγχάνει ακυρωτέα στο πλαίσιο του αυτεπάγγελτου ελέγχου νομιμότητας κατ’ άρθρο 226 του Ν.3852/2010, η δε υποβληθείσα προσφυγή κατά αυτής καθίσταται άνευ αντικειμένου. »
Η με Αρ.Πρωτ.:35929/07-08-2020 απόφαση της ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ- ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ στον Αυτεπάγγελτο έλεγχο νομιμότητας της αριθμ. 139/2020 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καλαμαριάς που αφορά στην μεταστέγαση και συστέγαση σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ακυρώνει την με αριθμ. 139/2020 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καλαμαριάς σχετικά με τη μεταστέγαση και συστέγαση σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατόπιν σχετικής πρότασης της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας. Ηανωτέρω απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου λήφθηκε αναρμοδίως, καθώς η σχετική αρμοδιότητα ανήκει στον Δήμαρχο.
Για όλους τους παραπάνω λόγους , ενιστάμεθα και επειδή έχουμε προς τούτο έννομο συμφέρον , επιθυμούμε να επανεξετάσετε το ζήτημα έτσι ώστε να αρθούν τα προσκόμματα που φέρει και να ληφθεί ταχύτατα η απόφαση της μεταστέγασης του σχολείου μας, όπως ορίζουν τα νόμιμα.
Σε κάθε περίπτωση το αίτημά μας για μεταστέγαση είναι δίκαιο και πρέπει επιτέλους να δοθεί λύση στο χρόνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς οι μαθητές του Εσπερινού.
Μετά τιμής
15ΜΕΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝ.-ΛΤ ΠΥΡΓΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤ. ΛΑΖΑΝΑΣ ΠΑΝΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΑΛ.
Συνημμένα αρχεία :
- Αρ. πρωτ.141901/ΓΔ4 5-11-2021 έγγραφο του Υπ. Παιδείας με θέμα:
«Μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για
το σχ. έτος 2022-2023»
- Αρ. Πρωτ.: 35929/ 07-08-2020 απόφασή της η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ- ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ- ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ