ΤΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΗ ΓΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ…
Το υποκριτικό ταλέντο είναι η γέφυρα που ενώνει τη γη με τον ουρανό…
Αξιολόγηση της υποκριτικής ικανότητας ενός εκάστου των ηθοποιών…
Να ξεκινήσω την κριτική αξιολόγηση του υποκριτικου ταλέντου με το πιο νεαρό μέλος της Ομάδας Θεάτρου <<Προσκήνιο>>, την Ανδριάνα Γιατρά, το κορίτσι που έχει ευοίωνο μέλλον μπροστά του! Στο περίπλοκο έργο <<Το σώσε>> είχε αναλάβει το ρόλο της διευθύντριας σκηνής και τον έφερε σε πέρας.
Η Γιώτα Νικητοπούλου που ερμήνευσε το ρόλο της βοηθού σκηνοθέτη, παριστάνοντας δηλαδή ότι βοηυά τον σκηνοθέτη, έκανε την παρθενική της εμφάνιση φέτος με την ομάδα του Νίκου Λαϊνόπουλου, στάθηκε αξιοπρεπώς πάνω στη σκηνή και από τη στιγμή που πήρε το βάπτισμα του πυρός, αφήνει μία θετική παρακαταθήκη για το μέλλον.
Ο Νίκος Λαϊνόπουλος, αυτός ο κορυφαίος δημιουργός με το αξεπέραστο υποκριτικό ταλέντο, στο εν λόγω θεατρικό έργο ερμήνευσε το ρόλο του σκηνοθέτη. Ο πραγματικός σκηνοθέτης του έργου ήταν ο Αλέξανδρος Κοέν, ο οποίος πραγματικά έκανε σκηνοθετικό άθλο με την ταχύτητα στις εναλλαγές των σκηνικών επεισοδίων!
Η Μαρία Μαντά, από τα παλαιότερα μέλη της Ομάδας Θεάτρου έχει ένα εξαιρετικό υποκριτικό ταλέντο, με μια σιγουριά ικανή να ερμηνεύσει τον οποιοδήποτε ρόλο.
Για τον Ευάγγελο Κωνσταντίνου η κρίση μου είναι αμετακίνητη, όπως το έχω γράψει και άλλη φορά και όπως το έχω πει και πρ4οφορικά, διαθέτει ένα εκπληκτικό ταλέντο στην υποκριτική τέχνη και μπορεί να σταδιοδρομήσει και επαγγελματικά. Ο ρόλος του πάντως στο συγκεκριμένο έργο στην πρεμιέρα άγγιξε το στοιχείο της υπερβολής, κάτι που μετριάστηκε σε μεγάλο βαθμό στην πορεία των παραστάσεων.
Για την Νικόλ Σπηλιοτοπούλου έχω γράψει ότι διαυέτει υποκριτικό ταλέντο και αυτό της δίνει μια σιγουριά να παίζει και να κινείται ελεύθερα έχοντας εμπιστοσύνη στον εαυτό της, που της παρέχει τη δυνατότητα ακόμα και να αυτοσχεδιάζει πάνω στη σκηνή, με μια μεγάλη άνεση κινήσεων, σα να ασκείται σε κάποιο άθλημα.
Ο Κώστας Μπιλάλης έχει ένα δυνατό ταλέντο και μια βαρύτητα στο παίξιμό του, όπως η κεντρική κολόνα σ΄ένα κτήριο που παρέχει την στατική επάρκεια.
Η Γιώτα Τόκα είναι μια σπουδαία ηθοποιός με εκπληκτικό ταλέντο, που έχει την ικανότητα να ερμηνεύσει όλους τους ρόλους, από την πιο μεεγάλη κωμωδία έως το πιο βαρύ δράμα.
Ο Σάκης Γάσπαρης και αυτός από τη νέα φουρνιά στην Ομάδα Θεάτρου, ανέδειξε υποκριτικό ταλέντο αυθεντικής έκφρασης, στο ρόλο που του ανατέθηκε από τον σκηνοθέτη Αλέξανδρο Κοέν.
Τέλος η Φανή Ζάγκλη, από τα παλαιά στελέχη της Ομάδας, ανέλαβεκαι πάλι ενεργό ρόλο ως ηθοποιός με πλούσιο ταλέντο ερμηνεύοντας με αυθεντικό τρόπο το ρόλο που της ανέθεσε για το έργο αυτό ο σκηνοθέτης των επιτυχιών Αλέξανδρος Κοέν. Και στην πραγματικότητα η Φανή Ζάγκλη ήταν η βοηθός σκηνοθέτη.
Εδώ τελειώνει το κριτικό μου σημείωμα και να ευχηθώ σε όλους τους συντελεστές του χρόνου να μας χαρίσουν και άλλες σπουδαίες ερμηνείες.
Αντρέας ΑΥΓ. Καπογιάννης – ΑΝΚ δημοσιογράφος της ΑΥΓΗΣ Πύργου και διαχειριστής της Ιστοσελίδας avgipyrgou.gr