Ο πρ. Αντιδήμαρχος Πύργου κ. Γιάννης Παπαδημητρίου για τις συγχωνεύσεις τμημάτων
Γιάννης Παπαδημητρίου :
<<Η συγχώνευση τμημάτων θα δημιουργήσει σωρεία προβλημάτων>>
Η προσπάθεια που επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με την μείωση των σχολικών τμημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη μέθοδο των συγχωνεύσεων μας σαν Δημοτική Αρχή μας βρίσκει σθεναρά αντίθετους και δηλώνουμε απερίφραστα τη στήριξή μας στο κίνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Πύργου .
Ήδη ο Δήμαρχος Πύργου κ. Παναγιώτης Αντωνακόπουλος κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ηλείας έγγραφες τοποθετήσεις – διαμαρτυρίες εκθέτοντας σε αυτές τους κινδύνους που εγκυμονούν αυτές οι συγχωνεύσεις τόσο για την ασφάλεια των μαθητών όσο και για την υγεία τους δεδομένου ότι η πανδημία του covid-19 βρίσκεται σε εξέλιξη . Επίσης έχει αποστείλει στην Υπουργό Παιδείας επιστολή διαμαρτυρίας εκθέτοντας σε αυτή με τεκμηριωμένο και επιστημονικό τρόπο τους κινδύνους για την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών . Είναι αδιανόητο την εποχή που ζούμε να θέλουμε να στοιβάξουμε τους μαθητές σε αίθουσες που έχουν κατασκευαστεί για να στεγάζουν συγκεκριμένο αριθμό μαθητών αδιαφορώντας πλήρως για την ασφάλειά τους .
Επιπλέον είναι τραγελαφικό και εντελώς παράλογο η Κυβέρνηση με κάθε τρόπο από τη μία πλευρά να ζητά από όλους ( μαθητές – εκπαιδευτικούς – γονείς ) να τηρούν με θρησκευτική ευλάβεια όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και από την άλλη να προσπαθούν να αυξήσουν τον αριθμό των μαθητών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αυτή τη διαδικασία της συγχώνευσης . Χρειάζεται άραγε πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος ότι με αυτό τη μέθοδο θα δημιουργηθούν σωρεία προβλημάτων στα σχολεία ;
Η Δημοτική Αρχή είναι πλήρως αντίθετη σε αυτές τις συγχωνεύσεις και δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι θα εξαντλήσουμε όλα τα θεσμικά και νόμιμα μέσα που μας παρέχει ο νόμος ώστε να αποτρέψουμε αυτό το ανοσιούργημα που θέλει να εφαρμόσει το Υπουργείο Παιδείας .
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Δημοτικός Σύμβουλος Πύργου
Πρώην Αντιδήμαρχος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης