Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΤΣΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/2 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΘΕΝΗ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ – ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΤΣΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/2 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΘΕΝΗ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ – ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
Μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία ανέλαβε η Διοίκηση και ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ηλείας, με την πραγματοποίηση ευρείας σύσκεψης, την Τετάρτη 21 /2/ 2024, για την υφιστάμενη κατάσταση στον τομέα υγείας της Ηλείας και συγκεκριμένα οι πολύ μεγάλες ελλείψεις των Νοσοκομείων, που στοιχειώνουν την ανθρωπιστική ιδέα και την έννοια του ΕΣΥ.
Η έναρξη έγινε με την εισήγηση που ανέπτυξε ο πρόεδρος του Ι.Σ.Η. κ. Χρήστος Γιαννικούλης, συνοπτική και ακριβής, με στοιχεία και αριθμούς, που κατέδειξαν τις πολύ μεγάλες ελλείψεις κυρίως για τα Νοσοκομεία του Πύργου και της Αμαλιάδας
{Εκτενέστερο Ρεπορτάζ θα δημοσιεύσουμε σήμερα Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου}
888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
Στάθης Καννής : Πρέπει να δοθούν οικονομικά κίνητρα για να έρθουν οι γιατροί
Στην σημαντικότητα της παροχής οικονομικών κινήτρων για την στελέχωση του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Πύργου κ Στάθης Καννής κατά την διάρκεια της τοποθέτησης του στην σύσκεψη των φορέων που έγινε στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο με πρωτοβουλία του Ιατρικού Συλλόγου Ηλείας.
«Ας μη γελιόμαστε. Πρέπει να δοθούν οικονομικά κίνητρα για να έρθουν οι γιατροί στον Πύργο», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καννής αποδίδοντας τα εύσημα στο υπάρχον προσωπικό για τις υπηρεσίες που προσφέρουν προς τους πολίτες του νομού.
Παράλληλα κατέθεσε ως πρόταση και την αναγκαιότητα του συντονισμού των ενεργειών όλων των φορέων με κύριο στόχο την ικανοποίηση των αιτημάτων που έχουν ως απώτερο σκοπό τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας από το Γενικό Νοσοκομείο Ηλείας.
Μάλιστα έθεσε και το ζήτημα της εξέτασης της δυνατότητας της παροχής από το Δήμο στέγασης και σίτισης για τους γιατρούς της μεγαλύτερης νοσηλευτικής μονάδας της Ηλείας, στο πλαίσιο των κινήτρων για την κάλυψη των κενών θέσεων ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.