Ένα άρθρο του Εκπαιδευτικού Νίκου Τσούλια καταπέλτης κατά του Μεσαίωνα και του παραλογισμού!
Οι αντιεμβολιαστές στρέφονται
εναντίον του ανθρώπου και της ζωής!
Του συνεργάτη της Εφημερίδας μας Εκπαιδευτικού Νίκου Τσούλια
Δυστυχώς το κύμα των αντιεμβολιαστών συνέβαλε στη διαμόρφωση ελεύθερης δράσης του κορωνοϊού. Στόμωσε σε σημαντικό βαθμό τη δημιουργία μας συλλογικής ανοσίας, που είναι καθοριστικός παράγοντας για την υπέρβαση της υγειονομικής κρίσης.
Φυσικά, σε κάθε περίπτωση η αποτυχία της αντιμετώπισης της πανδημίας οφείλεται κυρίως στην έλλειψη σωστής πολιτικής εκ μέρους της κυβέρνησης. Αρκεί να σκεφτούμε τα εξής απλά στοιχεία. α) Η κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν στήριξε σχεδόν καθόλου το Εθνικό Σύστημα Υγείας, γιατί βασική πολιτική της είναι η εμπορευματοποίηση του βασικού αγαθού της υγείας.
β) Άφησε τον ιδιωτικό τομέα της Υγείας έξω από το πεδίο αντιμετώπισης της πανδημίας, σαν να βρίσκεται σε άλλη χώρα. Πρόκληση: Οι ιδιωτικές δομές υγείας επιλέγουν ασθενείς! γ) Δεν πήρε έγκαιρα μέτρα προστασίας και δεν διαμόρφωσε με ορθολογικό τρόπο τον εμβολιασμό. Ανεξάρτητα αλλά και παράλληλα με αυτή την ελλειμματική πολιτική υγείας είχαμε και το κίνημα των αντιεμβολιαστών. Αλλά εναντίον ποιων στρέφονται;
Οι αντιεμβολιαστές στρέφονται εναντίον της ίδιας της ζωής των και της ζωής. Ατέλειωτα τα παραδείγματα των απωλειών ανθρώπων, που αρνήθηκαν τη στήριξη της ιατρικής και της πολιτείας. Χαμένες ζωές στο βωμό ενός απίστευτου ανορθολογισμού σε εποχές που η επιστήμη κάνει θαύματα και έχει βελτιώσει τη ζωή μας όσο ποτέ άλλοτε στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Στρέφονται εναντίον των οικογενειών τους και των παιδιών τους. Είναι εντελώς διαφορετικό ζήτημα να χάνεις τη ζωή σου – γιατί η ιατρική δεν μπορεί να κάνει κάτι προς τούτο – και άλλο να μην αφήνεις την στήριξη της επιστήμης, όταν υπάρχει δυνατότητα. Να αποδέχεσαι δηλαδή την απώλεια της ζωής σου, χωρίς καν να τίθεται ένα κάποιο ζήτημα ευθανασίας, που κι αυτή δεν επιτρέπεται στη χώρα μας. Το ερώτημα τίθεται από μόνο του. Έχεις δικαίωμα να αφήνεις την οικογένειά σου απροστάτευτη, επειδή έχεις μια μεσαιωνικού τύπου αντίληψη απέναντι στον κορωνοϊό;
Οι αντιεμβολιαστές στρέφονται εναντίον της κοινωνίας. Γνωρίζουμε ότι κοινωνία δεν είναι άθροισμα πολιτών, όπως ισχυριζόταν η ακραιονεοφιλελεύθερη Θάτσερ. Τουναντίον, είναι το κοινό δημιούργημα όλων των ανθρώπων μέσα από το οποίο ολοκληρωνόμαστε ως πολίτες και ως άνθρωποι. Είναι συλλογικοί θεσμοί πολλαπλών μορφών, σχέσεις επαγγελματικές, κοινωνικές, προσωπικές και πολλαπλού είδους κοινά και ατομικά συμφέροντα. Όλοι έχουμε ανάγκη όλους και όλοι στηρίζουμε όλους (αυτό σε θεωρητική εκδοχή, αφού προφανώς υπάρχουν τάξεις και αντιτιθέμενα συμφέροντα).
Στρέφονται εναντίον της χώρας. Ναι, δεν έχουμε καμιά πολυτέλεια απώλειας ανθρώπων. Κάθε άνθρωπος συμβάλλει στην γενική πρόοδο και στην ανάπτυξη της χώρας. Παράλληλα, η επιβάρυνση της οικονομίας λόγω μη διαμόρφωσης συλλογικής ανοσίας – ιδιαίτερα όταν έχουμε τόσο υψηλά ποσοστά ανεμβολίαστων και θανάτων σε σχέση με τις χώρες της Μεσευερώπης και της Δυτικής Ευρώπης – διαμορφώνει ένα μέλλον αρκετά απαισιόδοξο, για τη μη ανάπτυξη, για την ύφεση.
Σε κάθε περίπτωση, οι αντιεμβολιαστές μπορεί να εμφανίζονται ότι στρέφονται και κατά των κυβερνητικών μέτρων αλλά στην ουσία είναι ένας προσθετικός παράγοντας στην ελλειμματική και αποτυχημένη πολιτική της κυβέρνησης της Ν.Δ. στην αντιμετώπιση ενός τόσο σημαντικού εθνικού προβλήματος.
Προφανώς, η διαφορετική στάση τους σε σχέση με τους εμβολιασμένους δεν έχει να κάνει σε καμιά περίπτωση με την ελευθερία των ιδεών και των αντιλήψεων ούτε με την προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και των προσωπικών ελευθεριών. Είμαστε μια δημοκρατική πολιτεία. Επιπλέον, δεν ζούμε τη ζωή μας ως άτομα αλλά ως κοινωνικά όντα με πολλαπλές σχέσεις και αλληλεπιδράσεις με τους άλλους, με συλλογικούς θεσμούς κλπ κλπ.
Και μια απορία. Είναι δυνατόν όλα τα πολιτικά κόμματα (πλην της Ελληνικής Λύσης;), όλοι οι κοινωνικοί φορείς, όλοι οι ιατρικοί σύλλογοι και όλες οι επιστημονικές κοινότητες, η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών στην Ευρώπη και διεθνώς να είναι ένθερμα υπέρ των εμβολιασμών και να στρέφονται εναντίον της ζωής μας και των ελευθεριών μας; Όλοι αυτοί είναι όργανα του διεθνούς καπιταλισμού ή του σατανά ή κάποιας αόρατης εξουσίας;